Spadate med tiste, ki radi nakupujejo, ali bi zase lahko rekli, da spadate med posameznike, ki jim opravljanje nakupov predstavlja zamudno opravilo?
Kakorkoli že, danes je svet preplavljen z najrazličnejšimi ugodnimi ponudbami in številnimi informacijami, ki jih mora potrošnik ustrezno obdelati in se na podlagi prebranega, preteklih izkušenj in mnenj drugih uporabnikov odločiti, če izdelek oziroma storitev zadošča njegovim kriterijem.
Pogosto je odločitev za nakup vse prej kot lahka, k čemur botrujejo tudi mnogokrat skopi opisi izdelkov na spletu. Včasih pa je ravno nasprotno, opisi so preveč obširni, kar potencialnega kupca lahko odvrne od nakupa.
Enostavna navigacija po skupinah izdelkov
Verjetno se strinjate, da je navigacija po strani z vidika obiskovalca izjemno pomembna. Le kdo rad obišče stran, kjer glavni meni ni ustrezno razdeljen in kjer ni prav nobenih kategorij izdelkov? Če spletna trgovina promovira, da ima vse na enem mestu, se spodobi, da svoje izdelke razdeli v ustrezne kategorije ali celo podkategorije. K boljši uporabniški izkušnji pripomorejo tudi razni filtri, npr. za razvrščanje izdelkov po priljubljenosti, po ceni, po času dodajanja …
So ponudbe zares akcijske?
Na skoraj vsaki oglasni pasici lahko vidimo napise, kot so:
- Ne spreglejte izjemne akcije!
- Dodatno znižana cena!
- Razprodaja zalog po akcijskih cenah!
- Noro ugodna cena velja le še danes!
Včasih napisi sicer držijo, vendar gre v večini primerov za kar precejšnje pretiravanje. Pred nakupom se je pametno pozanimati glede cen enakih ali podobnih izdelkov pri drugih ponudnikih, saj s tem dobimo nekoliko širšo sliko. Nič ni narobe, če prodajalcu pred nakupom pošljemo elektronsko sporočilo in ga povprašamo o morebitnem popustu. Kar dosti spletnih trgovin namreč uporablja sistem, kjer med procesom nakupovanja vpišemo kodo za popust. Do kode pridemo še najlažje, če se kar direktno obrnemo na prodajalca.