Kakovostno besedilo spletnih vsebin je izrednega pomena. To je namreč najboljši način, kako prepričati obiskovalca spletne strani, da ostane na vaši strani, si ogleda ponudbo ter se odloči za nakup izdelkov, ki jih ponujate. Tako lahko s pomočjo učinkovito in premišljeno napisanega spletnega besedila še kako povečate svojo prodajo in poslovno uspešnost. V nadaljevanju vam zato ponujamo 10 učinkovitih nasvetov za pisanje spletnih vsebin.
1. Napišite vsebino, ki bo ljudem pomagala. Vsebina naj bo zanimiva, v njej pa naj obiskovalci najdejo odgovore na svoja vprašanja. Pomislite na človeka, ki besedilo bere. Vprašajte se, katere informacije bo potreboval ter kako mu jih lahko na najpreprostejši način predstavite. Besedilo morajo razumeti tako strokovnjaki kot tudi laiki. Svetujemo vam, da se izognete preveč strokovnim izrazom. Besedilo naj vsebuje naslove ter podnaslove, saj je takšno vsebino lažje brati.
2. Obiskovalca osebno nagovorite. To je še posebej pomembno v primeru, ko pišete o svojem podjetju. To najbolje storite tako, da pišete v prvi osebi množine. Svetujemo vam, da se nedoločnikom in drugim neosebnim glagolskim oblikam izogibate.
3. Manj je več. Vaš tekst naj bo jasen in jedrnat, naenkrat pišite o eni temi. Poskušajte bralcu ponuditi odgovore na kdo, kaj, kje, kako in zakaj. Vaše spletno besedilo mora izgledati kot dober pogovor, zato uporabljajte kratke stavke in pogovorni jezik.
4. Pomembne besede poudarite. Tako bodo v besedilu izstopale. Zavedati se morate dejstva, da pri branju obiskovalec spletne strani besedilo najprej preleti, potem pa se ustavi pri naslovih, podnaslovih ter seveda poudarjenih besedah.
5. Ne pozabite tudi na alineje, ki branje bistveno olajšajo. Ko bo bralec besedilo preletel, bodo njegovo pozornost zagotovo pritegnila tudi oštevilčena in neoštevilčena naštevanja.
6. V besedilo vključite mnenja strank. Na ta način bodo obiskovalci takoj dobili vtis o vašem izdelku ali storitvah. Mnenja naj bodo resnična, saj imate sicer lahko težave. Če imate namen objaviti tudi ime in priimek stranke, se z njo o tem prej pogovorite in pridobite njeno pisno soglasje.
7. Besedilu dodajte slikovna in video gradiva. Saj veste: slika pove več kot 1000 besed. Skrbno pripravljen video pa še mnogo več. Z zanimivim in raznovrstnim materialom boste vsebino naredili bolj pestro in privlačnejšo.
8. Odločite se za pisanje bloga. Tam lahko objavljate različne vrste vsebin, ki so povezane z vašim podjetjem, z vašimi izdelki in storitvami. Objave lahko več kot odlično izkoristite za svojo promocijo. Pazite le, da z oglaševanjem ne boste pretiravali. Vsak prispevek naj ima za bralca dodano vrednost.
9. Zapišite, v čem ste boljši od konkurence. Pri pisanju spletne vsebine bodite pozorni tudi na to, da boste redno poudarjali vaše prednosti pred konkurenco. Obiskovalcem dajte vedeti, zakaj se jim splača odločiti ravno za vaš izdelek ali storitev.
10. Upoštevajte slovnična pravila. Morda se sploh ne zavedate, kako lahko takšne in drugačne napake pokvarijo še tako odlično napisano vsebino. Napake bodo bralca zmotile, zato si pomagajte s črkovalniki besedil, s Slovarjem slovenskega knjižnega jezika in s Slovenskim pravopisom. Besedilo pred objavo obvezno lektorirajte.