nedelja , 19. maj 2019
Izbor ključnih besed

Izbor ključnih besed pri optimizaciji spletne strani

Na internetu se lahko širši javnosti predstavimo s svojo spletno stranjo. Lahko imamo le blog, preko katerega obiskovalcem sporočamo naše razmišljanje, predstavljamo svoje hobije in dosežke, ponujamo informativne tematike ipd. Seveda pa spletna stran pride še posebej v poštev v primeru, ko želimo predstaviti svoje podjetje, svojo ponudbo izdelkov ali storitev in na ta način pridobiti nove stranke.

Morda se na prvi pogled stvar zdi enostavna. Kupi spletno stran za 100 €, objavi nekaj stavkov vsebine in da bo vse skupaj izgledalo bolje, dodaj še kakšno sliko. Žal še zdaleč ni tako preprosto, saj takšne strani brez oglaševanja ne bo nihče našel. Oglaševanje pa zna biti zelo drago. Poleg tega stran za 100 € najverjetneje niti na pogled ne bo bogve kaj. Kako torej do prepoznavnosti? Kako doseči, da nova spletna stran pritegne več sto ali tisoč obiskovalcev mesečno? Najprej bo potrebna optimizacija spletne strani.

Kaj pomeni optimizirati spletno stran?

Enostavno povedano to pomeni, da ko bo nekdo vpisal ključno besedo, ki je povezana z vašo dejavnostjo, v spletni iskalnik (najpogosteje je to Google), bo na prvi strani zadetkov lahko našel povezavo do vaše spletne strani. Povedano nekoliko bolj zapleteno pa je optimizacija spletne strani proces, s katerim spletno stran prilagodimo algoritmom spletnih iskalnikov, ki nato na podlagi teh algoritmov določijo pozicije posameznih spletnih strani in jih prikažejo na seznamu rezultatov.

Najpomembnejša še vedno ostaja vsebina

Čeprav se algoritmi spletnih iskalnikov kar pogosto spreminjajo, še vedno trdno velja dejstvo, da vsebina ostaja najpomembnejši element optimizacije spletne strani. Kot prvo to pomeni, da mora biti poskrbljeno za vsebino direktno na spletni strani, ki jo želimo spraviti na boljše pozicije, poleg tega pa tudi za vsebino na drugih spletnih straneh, s katerih pridobivamo povratne povezave na primarno stran.

Priprava vsebine

Vsebina mora biti vedno unikatna in relevantna, prav tako pa mora vsebovati ključne besede, ki jih uporabniki interneta pogosto vpisujejo v spletni iskalnik. Če se torej ukvarjate s prodajo pohištva po meri, morate ključno besedo “pohištvo po meri” večkrat omeniti na vaši spletni strani. Ne le znotraj vsebine, najbolje bo tudi v glavnem naslovu (lahko le na določeni podstrani, ne nujno na vstopni strani) ter po možnosti v kakšnem izmed podnaslovov.

Kako se dokopati do relevantnih ključnih besed?

Najpogosteje uporabljeno orodje za nabor ključnih besed je izdelal kar Google, imenuje pa se Keyword Planner. Do njega pridete tako, da obiščete stran ads.google.com, se vpišete s svojim Google računom, v zgornji vrstici kliknete na Tools in izberete orodje Keyword Planner. Predpogoj je, da imate vsaj eno aktivno Google Ads kampanjo.

Tu lahko vpisujete različne ključne besede, orodje pa vam pove, koliko povprečnih mesečnih iskanj ima posamezna ključna beseda, kakšna je konkurenca na področju oglaševanja, zraven pa predlaga še povezane fraze. Če npr. vpišete “pohištvo po meri”, vam bo orodje pokazalo podatke tudi za sorodne fraze, kot so “kopalniško pohištvo po meri”, “garderobne omare”, “omare po meri” in številne druge.

Vzemite si čas za analizo

Da bo zelo pomemben člen optimizacije spletne strani izveden na nivoju, si vsekakor vzemite čas za izbor ključnih besed. Te vam lahko služijo tudi kot osnova strukture spletne strani, saj je zelo pomembno, da že vnaprej veste, s katerimi podstranmi vašega spletnega mesta boste poskušali uloviti posamezne ključne besede.

V kolikor pa za to nimate ne volje in ne časa, obstaja veliko spletnih mojstrov, ki bodo delo opravili namesto vas. Nikar pa optimizacije spletne strani ne zanemarite, saj vam bo čez nekaj časa, ko se obisk strani še vedno ne bo povečal, zagotovo žal, da se niste že takoj na začetku stvari lotili pravilno.

Preberite tudi: Je optimizacija spletnih strani le marketinški trik?

Avtor: Brezno.si

Brezno.si
Spletni portal Brezno.si je namenjen ljudem, ki cenijo znanje in ves čas stremijo k širjenju svojih obzorij. Na portalu boste našli koristne nasvete in zanimive prispevke z različnih področij, kot so dom in vrt, lepota in zdravje, podjetništvo, informacijska tehnologija ter šport in prosti čas. Veseli bomo vaših komentarjev in obiska naše Facebook strani.

Preverite tudi

Optimizacija spletnih strani

Je optimizacija spletnih strani le marketinški trik?

Imate svoje podjetje? So vas že klicale spletne agencije in vam želele prodati optimizacijo spletne …

Tablični računalniki

Tablični računalniki nekoč in danes

Kaj pravzaprav so tablični računalniki in zakaj so tako priljubljeni? Kakšne prednosti imajo v primerjavi …