Parkiranje je včasih lahko vse prej kot lahko. Ko parkiramo vzvratno, je zelo pomembno, da imamo dober pregled nad tem, kaj je oziroma kaj se dogaja za nami. Vedno pa žal ni tako, o čemer pričajo praske na zadnjem delu marsikaterega jeklenega konjička. Parkirni senzorji vsekakor močno olajšajo parkiranje v takšnih in podobnih primerih, prav tako so nam lahko v pomoč pri bočnem parkiranju. Na trgu so vse bolj prisotni elektromagnetni parkirni senzorji, ki se od klasičnih ultrazvočnih razlikujejo v kar nekaj stvareh.
Namestitev antenskega traku ne zahteva vrtanja
Ultrazvočni parkirni senzorji so nameščeni na sprednji del zadnjega odbijača. Običajno sta na vsaki strani po dva, montaža pa zahteva vrtanje. Za razliko pa pri elektromagnetnih parkirnih senzorjih vrtanje ni potrebno, saj se na zadnji del odbijača namesti antenski trak, ki ustvari elektromagnetno polje, ko prestavimo v vzvratno prestavo. Odbijač avtomobila je najprej potrebno sneti, nato se nanj na zadnjo stran nalepi antenski trak, sledi pa le še pritrditev odbijača nazaj na zadek avtomobila. V obeh primerih je montaža zelo enostavna, le da bo v primeru elektromagnetnih parkirnih senzorjev vaše vozilo ostalo nespremenjeno.
Natančno zaznavanje bližine objekta
Če imate na vašem vozilu montirane ultrazvočne parkirne senzorje, potem že veste, da ko se določenemu objektu približate na približno 25 cm, senzorji opozarjajo le še z neprekinjenim zvokom. Lahko bi torej rekli, da je možno parkirati do 25 cm natančno.
Elektromagnetni parkirni senzorji pa zaradi ustvarjenega magnetnega polja zaznajo manjše razdalje, saj s piski opozarjajo do približno 10 cm oddaljenega objekta. Parkiranje je v tem primeru torej bolj natančno, seveda pa morate med samim parkiranjem biti tudi bolj previdni, saj boste precej bližje oviri, ko bo zvok postal neprekinjen.
Možnost pojava mrtvih točk
Ko je govora o ultrazvočnih parkirnih senzorjih, so običajno na zadnjem delu avtomobila le štirje. To pomeni, da se lahko pojavijo mrtve točke, ki jih senzorji ne zaznajo. Morda ste že slišali koga tarnati, da je med vzvratno vožnjo naletel na stebriček, senzorji pa naj le-tega ne bi zaznali. To je vsekakor možno, vendar ne z elektromagnetnimi parkirni senzorji, saj je antenski trak nalepljen čez celotno širino vozila, tako da do mrtvih točk ne more priti. Ravno zaradi tega se elektromagnetni senzorji obnesejo bolje tudi v primerih, ko vzvratno parkirate pred ograjo, razvejano drevje, grmovje, klančino ipd.
Če torej pod celoten članek potegnemo črto in odgovorimo na vprašanje iz glavnega naslova, lahko brez zadržkov trdimo, da so elektromagnetni parkirni senzorji bolj izpopolnjeni in pri parkiranju tudi bolj koristni kot ultrazvočni.